ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty i reklamacje towarów są przyjmowane pod adresem:

SOLIDU
ul. Byczyńska 31
46-203 Kluczbork
Telefon: 507264642
Email: info@solidu.pl
Godziny otwarcia: 9:00-17:00
 
 

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
• towary są kompletne,
• towary są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,
• towary są zwrócone w stanie niezmienionym.

W PRZYPADKU REZYGNACJI Z ZAKUPU ZWRACANY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:
SOLIDU ul. Byczyńska 31 46-203 Kluczbork
z dopiskiem: „Zwrot towaru”.
 

Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenia odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta lub znajduje się do pobrania __ arkusz zwrotu

WAŻNE
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru i kosztów zwrotu wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
 
 

REKLAMACJE

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu. Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 5 (pięciu) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

W TAKIM PRZYPADKU WADLIWY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:
SOLIDU ul. Byczyńska 31 46-203 Kluczbork z dopiskiem: „Reklamacja towaru” lub pozostawić osobiście w powyższym punkcie, wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

WAŻNE
Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
 
 

GWARANCJE

Gwarancja – to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów. W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji. Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu.
 
 

RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE

Ten tryb reklamacji przewidziany jest dla osób fizycznych jak i dokonujących zakupu w celu związanym z prowadzoną przez nich działalnością zawodową lub gospodarczą. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 5 (pięciu) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
 
 

ZWROT PIENIĘDZY

W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten wygląda w następujący sposób:
• zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta e-mailem.